Friday, September 4, 2009

Marketing Plan




Susunan dalam gambarrajah diatas itu hanya semata mata untuk menjelaskan tentang bonus sponsor, sekiranya kita menaja downline kita, susunan yg sebenarnye tetap jugak dua kaki A dan B seperti gambar rajah di bawah.

Bayangkan sekiranya, anda menaja sepuluh org dlm masa sehari, tidakkah anda akan mendapat RM800 untuk hari tersebut. Jumlah ini hanyalah bonus untuk sponsor sahaja tidak lagi dicampur dengan bonus2 yang lain.














Dalam bonus Level Paring Bonus, pihak syarikat akan membayar sebanyak RM80/level. Dimana pembayaran untuk bonus ini tiada hadnya. Tiada level. Selagi ade kemasukan baru yang membentuk satu level baru maka bonus ini akan anda terima.














Untuk bonus yang ke 3 ini. Pihak syarikat akan memberikan bonus sebanyak RM25 per paring. Kiraan bonus ini akan bermula dari level ke 6 sehinggalah tiada had. Ini bermakna sekiranya rangkaian anda mempunyai 10 paring maka 10xRM25= RM250, jika 100 bermakna 100xRM25=RM2500, bonus tersebut akan terus di kira sehingga tiada hadnya.

Namun begitu, maksimum jumlah paring adalah 200 paring sehari bermakna. 200xRM25=RM5000. Mungkin akan timbul di fikiran anda apakah akan terjadi sekiranya pada hari tersebut paring yg ada adalah 300. adakah baki 100 itu akan terus lenyap. Jawapannya tidak sama sekali. Dlm jiwa2u ini, lebihan 100 paring itu tetap juga akan di bayar oleh syarikat dimana bayaran tersebut akan ditunda ke esok harinya, ini bermakna bonus tersebut tetap juga anda dapat.















Matching bonus ini dikira mengikut level setiap org downline kita. Andainya kita menaja org dan org tersebut menaja orang lain maka. Bonus kita dikira berdasarkan bonus yang diterima oleh downline kita mengikut % tertentu seperti mana yg dinyatakan dalam gambarajah diatas.

Selain itu, bonus ini juga akan berjalan sekiranya, kita menaja org, ini bermakna selagi kita menaja org selagi itula matching bonus ini akan bergerak….

No comments:

Post a Comment